NM

Časté dotazy



Potřebuji zajistit mimořádnou ostrahu, ale nejsem vaším klientem. Pomůžete mi?

Samozřejmě. Disponujeme divizí pracovníků, které mimořádně nasadíme dle Vašich potřeb po celém území ČR. Nikdy a nikomu neřekneme „NE“.

Má instalace elektronického zabezpečovacího systému nějakou další výhodu?

Mimo to, že je objekt bezpečně střežen, má i další výhody. V případě, že jste také pojištěn proti vloupání a krádeži, mnohé pojišťovny zohlední právě to, že je Váš majetek napojen na PCO a poskytnou Vám poměrně výraznou slevu na ceně pojištění. Pokud stávající pojišťovna na investici do ochrany majetku neslyší, doporučujeme obrátit se na některou z jiných pojišťoven.

Jakým stylem mám zabezpečit svůj majetek v místě se špatným signálem?

V roce 2009 jsme pracoviště dispečinku CENTR GROUP, a.s. modernizovali pořízením nejnovějšího typu pultu centralizované ochrany (PCO), jehož dodavatelem je jeden z nejvýznamnějších výrobců této technologie - česká společnost NAM systém, a.s. Námi provozovaný pult centralizované ochrany je díky sofistikované technologii schopen zpracovat veškeré druhy přenosů dat a signálů z ústředen elektronických zabezpečovacích systémů klientů. Váš objekt umíme napojit na náš PCO prakticky v kterémkoliv místě a lokalitě v ČR, a to díky neustálému vývoji ze strany výrobce a našemu aktivnímu přístupu v modernizaci. Pro lepší představu o této službě je třeba podotknout, že ani hranice České republiky nejsou pro naše služby limitem. V současné době střežíme také cca 50 objektů na Slovensku a vedeme jednání s klientem v Maďarsku. Jdeme stále kupředu, a pohybujeme se proto na špici poskytovatelů služeb PCO.

Mám speciální požadavky na čistící prostředky.

CENTR GROUP, a.s. spolupracuje s renomovanými firmami. Kladli jsme zvlášť pečlivý důraz na výběr kvalitního dodavatele. Všechny čistící prostředky, které používáme, odpovídají požadovaným normám. Jsme také schopni přizpůsobit užívané prostředky typu provozu (např. potravinářský provoz).

Mám zkušenost, že předchozí agentura neřešila připomínky podle mých představ.

Naše společnost klade velký důraz na pravidelnou, vstřícnou a konstruktivní komunikaci s klientem. V nastavených intervalech (zpravidla 1x týdně nebo 2x měsíčně) si s Vámi naši zástupci sjednají schůzku, na které rozeberete dosavadní průběh plnění našich služeb. V případě připomínek či podnětů z Vaší strany apod. navrhneme řešení. Tento systém komunikace garantuje trvalou kvalitu služeb a předchází případným nedorozuměním či nespokojenosti.

Pokud máte jiný dotaz, napište nám






Centr group
NAPIŠTE NÁM NA: infozavcentr.cz
SLEDUJTE NÁS NA: FB

SÍDLO SPOLEČNOSTI

CENTR GROUP, a.s.

Na Příkopě 1096/19, Palác MYSLBEK
11000, Praha 1
+420 22 70 30 590
office zavcentr.cz

POBOČKY

BRNO

Křenová 40
602 00 Brno
+420 734 172 943
brno zavcentr.cz

OSTRAVA

Náměstí J. Gagarina 2046/1b
710 00 Ostrava
+420 733 672 671
+420 595 694 211 (7:30-15:30)
sekretariat zavcentr.cz

ČESKÉ BUDĚJOVICE

Resslova 1566/27
370 04 České Budějovice
+420 731 628 710
cb zavcentr.cz

BRATISLAVA

CENTR GROUP SK s.r.o.
Palisády 55
811 06 Bratislava Staré mesto
GSM: +421 914 328 481
bratislava zavcentr.sk

Na úvod
Home O společnosti Kvalita a garance Reference Časté dotazy Kontakt